گروه کارخانجات تولیدی صنعتی کفش فرزین

Farzin Shoes Industrial Group

بنام یزدان پاک

در باره ما -  About Us

 گروه فرزین یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تجاری در زمینه تولید و تجارت محصولات چرمی و غیر چرمی و محصولات تولید شده از چرم میباشد. کارخانه های زیر مجموعه این گروه شامل کارخانجات تولید کننده انواع کفش و سایر محصولات چرمی جزو سه برند معتبر کشور ایران در این زمینه میباشد و یکی از بزرگترین واحد های تولیدی در زمینه کفش در ایران میباشد که انواع کفش های مردانه و زنانه با مدل های مجلسی و اسپورت و جنرال و ایمنی و نظامی و سایر مدل ها با استانداردهای روز دنیا و با کیفیت قابل رقابت با برند های خارجی در این کارخانجات تولید میشود.

همچنین گروه فرزین مالک بزرگترین شبکه توزیع انواع محصولات چرمی در ایران میباشد و این شبکه عظیم با &@& نمایندگی رسمی و &&@&& توزیع کننده رسمی و &&&@&&&  توزیع کننده عمده و خرده اکانت دار متصل به این شبکه تشکیل یافته است. این شبکه عظیم و مجهز قادر به توزیع هر نوع کالایی در بزرگترین مقیاس ممکنه میباشد و این یکی از بزرگترین اعتبارات و سرمایه های این گروه میباشد .

گروه فرزین با داشتن امکانات مکانی و سرمایه در گردش مناسب و همچنین اعتبار و شهرت و خوشنامی فراوان میتواند در تجارت های خود به طرز شگفت انگیزی پیشرفت نموده کسب موفقیت نماید. این برند دارای اعتبار و قدمت 55 ساله بوده و در این سالها تجارب داخلی و بین المللی فراوانی در زمینه تجارت و تولید و موضوعات مربوطه کسب نموده است. و این را مدیون زحمات و کم توقعی مدیران و مالکین خود میباشد که با این دیدگاه شرکت را اداره کرده اند که جلب رضایت مشتریان و کسب اعتماد و اعتبار بسیار ارزشمند تر از سود بیشتر است .

همچنین این گروه صنعتی با در اختیار داشتن زیرساخت های مطلوب همچون امکانات مکانی بسیار وسیع و استاندارد اعم از سالنهای تولید و دپوها و ساختمانهای اداری و دفتری مجهز و بهره جویی از آخرین ورژ‍ن های نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین با احتساب زیرمجموعه های تولیدی خود مجموعا" با داشتن بیش از QQ&QQ نفر نیروی انسانی شامل پرسنل تخصصی کارگاهی و Q&Q نفر پرسنل دفتری ؛ اداری و با سابقه فعالیتی بیش از نیم قرن تولید کننده انواع کفش های مردانه و زنانه و میانه و پرسنلی و اداری و ورزشی میباشد و همچنین با بهره مندی از آخرین فن آوری های روز و تکنولوژی های برتر در زمینه تولید انواع کفش و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تجهیزات و ماشین آلات صنعتی فول اتوماتیک در زمینه تولید صنعت کفش و با بکارگیری مواد اولیه گرید A صادراتی تولیدات خود را عرضه میکند. و تمامی محصولات تولیدی این شرکت دارای برچسب اعتبار و گارانتی معتبر حمایت از مصرف کننده میباشد.

این گروه صنعتی در اندیشه ای نوین گامی فراتر بسوی کیفیت برتر و کمیت مناسب و همسویی با تمامی وجهات سلیقه ای مصرف کنندگان و مردمان ایران زمین برداشته و برای اولین بار موضوع بسیار مهم خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان در این رده صنفی را ایجاد نموده و هر آن بدنبال گسترش و توسعه علمی و عملی این موضوع میباشد. برند فرزین در کشور ایران و در منطقه خاور میانه و آسیای میانه و قفقاز و کشورهای مستقل مشترک المنافع دارای اعتبار نامی فراوان بوده و خوشنامی برند این گروه در بین مردم و جوامع سرمایه و اعتباری بسیار مهم میباشد که از این منظر بسیار ارزشمند میباشد.

 محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای آسیای میانه و قفقاز و کشورهای مستقل مشترک المنافع و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادر میگردد و بازار مصرف داخلی نیز از محصولات این شرکت بهره مند میگردد.

مالکین و مدیران این شرکت در چشم اندازی بلند مدت و افقی روشن در راستای گسترش کمی و کیفی تولیدات و همچنین توسعه بیزنس ها و تجارت های داخلی و خارجی سیستم خود تصمیمات کلانی را برای سالهای آتی اتخاذ نموده اند و متعاقبا" در نظر دارند مشارکت های تجاری معتبر و طولانی مدتی را با برند های معتبر جهانی و مورد هدفشان داشته باشند :

1-       ** تولید مشترک

2-       ***  تولید تحت لیسانس

3-       **** اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری

  بدیهی است پیوند های همکاری هر یک از شرکت های طرف مقابل بسته به سیاست های کاری موجود آن شرکت قابلیت انعقاد خواهد داشت.

 این شرکت در همه حال و با کمال میل افتخار میزبانی و پذیرای انتقادات و نظرات و پیشنهادات کارشناسان و متخصصین محترم و تجار گرامی و مصرف کننگان عزیز و سایر اقشار جامعه بوده و درب این گروه صنعتی همیشه اوقات بر روی عزیزان باز خواهد بود.